Een aantal maanden geleden hebben we een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. We zijn erg blij dat zoveel klanten de tijd hebben genomen om ons feedback te geven. Nogmaals bedankt!

De resultaten van dit onderzoek zijn onlangs met ons gedeeld en hebben ons inzicht gegeven in zaken zoals het assortiment, onze wijze van adviseren (loopanalyse), inhoudelijke kennis, de Rønnør website, de online outlet, het parkeren, wel of geen bonenkoffie 😉 en nog veel meer.

Door deze opmerkingen/aanbevelingen worden wij in staat gesteld om ons winkelbeleid, waar mogelijk, aan te passen op de wensen en suggesties van onze klanten. Dit helpt om het winkelen bij Rønnør nog prettiger te maken en helpt ons om nog beter te worden. We kunnen helaas niet alle aanbevelingen en tips doorvoeren. Maar die opmerkingen die binnen ons bereik liggen én die we ook werkelijk een toevoeging aan de huidige werkwijze vinden, zullen we zeker omarmen!

Zie je een foutje in de tekst?
Laat het ons dan weten. Vinden wij fijn!